Reference a Případové studie

Případová studie: 28 nových leadů a růst návštěvnosti webu z LinkedIn o stovky procent pro Feel Good Company

Klient

Feel Good Company – společnost zaměřená na rozvoj zdravé firemní kultury a wellbeing zaměstnanců.

Výzva

Společnost chtěla oslovit nové firmy a HR profesionály prostřednictvím LinkedIn a zároveň zvýšit viditelnost svých služeb, produktů a obsahu.

Hlavní cíle

  • ✔️ získat nové relevantní kontakty z řad HR manažerů, ředitelů a firemních lídrů,
    ✔️ zvýšit povědomí o značce,
    ✔️ přivést více návštěvníků na web z organického LinkedIn,
    ✔️ otevřít cestu k dlouhodobým vztahům s potenciálními klienty.

Moje řešení

  • ✔️ připravili jsme cílenou kampaň zaměřenou na rozhodovatele ve firmách,
    ✔️ vytvořila jsem atraktivní sdělení zdůrazňující praktickou hodnotu nabídky na LinkedIn,
    ✔️ využili jsme kombinaci kanálů (LinkedIn, profesní skupiny, e-mailing),
    ✔️ zrevidovala jsem část obsahu (vč. vstupní stránky) na webu tak, aby byl tvořen dlouhodobě konzistentní obsah a aby byla první stránka přinášela ✔️ maximum relevantních informací, což přirozeně zvyšovalo dosah a zájem o nabídku,
    ✔️ efektivně jsem využila možnosti bezplatné verze LinkedIn k dosažení maximálního zásahu.

Výsledky

  • ✔️ 66 nově registrovaných emailů,
  • ✔️ z toho 28 nových leadů, kteří dosud nebyly v databázi,
  • ✔️ většina registrovaných (85 %) pocházela přímo z cílové skupiny (HR, management),
  • ✔️ posílení povědomí o značce Feel Good Company,
  • ✔️ otevření nových obchodních příležitostí.

Růst návštěvnosti webu z LinkedIn (organic social)

Porovnání období leden–listopad 2024 vs. leden–listopad 2025:

+470 % nárůst počtu uživatelů ze sítí, převážně z LinkedIn,
+500 % nárůst počtu nových uživatelů ze sítí,
+335 % nárůst počtu událostí (interakcí) na webu na základě příchozích ze sítí.

Hodnota pro klienta

Kampaň potvrdila, že využití bezplatných nástrojů LinkedIn je efektivní cesta pro navazování kontaktů a budování důvěry.

Díky výraznému nárůstu uživatelů z LinkedIn získala Feel Good Company:

✔️ vyšší viditelnost svých služeb a produktů,
✔️ větší interakci s konkrétními produkty,
✔️ více příležitostí k navázání dialogu s potenciálními klienty,
✔️ růst povědomí a dlouhodobé budování značky.

Nešlo jen o počet nových leadů – důležitá byla jejich kvalita a relevance. Každý získaný kontakt má pro Feel Good Company vysoký potenciál, protože se jedná o rozhodovatele, kteří mohou ovlivnit firemní kulturu ve svých organizacích.

Feel Good Company má díky těmto výsledkům pevný základ pro další rozvoj, škálování obsahu i dlouhodobý růst byznysu.

Případová studie: 28 nových leadů z webinářů pro Feel Good Company 

Klient

Feel Good Company – společnost zaměřená na rozvoj zdravé firemní kultury a wellbeing zaměstnanců.

Výzva

Feel Good Company chtěla oslovit nové firmy a HR profesionály prostřednictvím LinkedIn.

Hlavní cíle

  • ✔️ získat nové relevantní kontakty z řad HR manažerů, ředitelů a firemních lídrů,
  • ✔️ zvýšit povědomí o značce,
  • ✔️ otevřít cestu k dlouhodobým vztahům s potenciálními klienty.

Moje řešení

  • ✔️ připravili jsme cílenou kampaň zaměřenou na rozhodovatele ve firmách,
  • ✔️ vytvořila jsem atraktivní sdělení zdůrazňující praktickou hodnotu webinářů,
  • ✔️ využili jsme kombinaci kanálů (LinkedIn, profesní skupiny, e-mailing),
  • ✔️ efektivně jsem využila možnosti bezplatné verze LinkedIn k dosažení maximálního zásahu.

Výsledky

  • ✔️ 66 nově registrovaných emailů,
  • ✔️ z toho 28 nových leadů, kteří dosud nebyly v databázi,
  • ✔️ většina registrovaných (85 %) pocházela přímo z cílové skupiny (HR, management),
  • ✔️ posílení povědomí o značce Feel Good Company,
  • ✔️ otevření nových obchodních příležitostí.

Hodnota pro klienta

Kampaň potvrdila, že využití bezplatných nástrojů LinkedIn je efektivní cesta pro navazování kontaktů a budování důvěry.

Nešlo jen o počet nových leadů – důležitá byla jejich kvalita a relevance. Každý získaný kontakt má pro Feel Good Company vysoký potenciál, protože se jedná o rozhodovatele, kteří mohou ovlivnit firemní kulturu ve svých organizacích.

Díky využití bezplatných nástrojů LinkedIn má FeelGood Company pevný základ pro budoucí spolupráce a dlouhodobý růst.

DOPORUČENÍ MÝCH KLIENTŮ

Prošla jsem u Jarmily mentoringovym kurzem Intensive - Rozjeďte své podnikání na LinkedIn. Jarmilu, její kurz i mentoring velmi doporučuji. Její odbornost a zkušenosti jsou zřejmé na první pohled, což potvrzuje i to, že všechny své rady sama uplatňuje ve své práci. Oceňuji její individuální přístup a upřímné zapojení do každého projektu. Dokáže vás podpořit, motivovat, a když je potřeba, i jemně popostrčit k akci. Díky ní získáte nejen směr, ale i odvahu vykročit. A první klienty, v mém případě do 2 měsíců od mého prvního publikování.
MUDr. Kateřina VoseckáKouč a mentor
S Jarmilou spolupracuji od prosince 2024. Naučila mě nové “triky”, jak se pohybovat na LinkedIn. Ukázala a pomohla vytvořit nastroje, o kterých jsem dosud nevěděla. Díky spolupráci s ní naše firma získala nové klienty a řadu potenciálních klientů, se kterými dál pracujeme. Také se nám podařilo významně zvýšit viditelnost naší firmy a našeho nového projektu a edukovat veřejnost v oblasti firemní kultury. I mé Feel Good kolegyně se naučily pracovat s touto sítí. Jarmila ví, jak efektivně využívat nástroje LinkedIn a doporučuji ji pro spolupráci i pro školení a to nejen LinkedIn, ale i pro marketingové a produktové strategie.
Ing. Markéta ČernáCEO, Feel Good Company
Jarmila má cit dostat se rychle k jádru věci a dovést člověka k tomu, co je právě teď relevantní a důležité. Skvělé strategické myšleni profesionální přístup je to, co u ní oceňuji. S přehledem se orientuje v problematice marketingu, zejména se specializací na  Linkedin, a doporučuji ji všem, kdo mají zájem o pomoc profesionála, který umí skutečně pomoci.
Mgr. Martina CinkováMentorka a koučka pro ženy, facilitátorka mastermind kruhu, MBA
Pokud přemýšlíte, jak oživit svůj LinkedIn profil a posunout svou prezentaci na novou úroveň, vřele doporučuji Jarmilu. Pomohla mi dát dohromady nejen profil samotný, ale i celkovou obsahovou strategii – od konkrétních příspěvků až po to, jak se lépe prezentovat v mém oboru fitness pro ženy. Díky jejím radám a důrazu na detaily, které bych sama přehlédla, se mi podařilo během prvního měsíce zvýšit dosah o 2000 %, zlepšit viditelnost, návštěvnost profilu i skóre SSI. Již během prvního měsíce jsem navázala zajímavé partnerství s jinou organizací a získala 2 leady (potenciální kontakty) do naší sítě klubových fitek pro ženy aurafit.cz. Jarmila má skvělý cit pro to, co na LinkedIn opravdu funguje! (květen 2025)
Barbora MakošováMajitelka fitness pro ženy
Byla jsem na LinkedIn, ale nevěděla jsem, jak ho používat. Mým hlavním cílem je příliv nových klientů. Potom, co jsem si prošla první moduly a začala praktikovat vše, co jsem se naučila, začalo víc lidí sledovat můj profil. A začaly chodit první dotazy na to, co nabízím. LinkedIn mi začal fungovat. Přínosný byl pro mě zejména modul Buduj svou síť, kde jsem pochopila, jak si vyhledávat ty správné kontakty a propojovat se s nimi. Také jsem si uvědomila, že tato síť je opravdu o něčem jiném než FB. Na LinkedIn mají lidé vizi, vědí, co chtějí. Je tu moje cílová skupina. LinkedIn je za mě ta správná síť pro budování byznysu.
Soňa HrstkováPodnikatelka v oblasti udržitelných projektů a investic
Jarmila mi pomohla nastavit marketingovou strategii a zorientovat se v marketingovém plánování. Díky ní se nám podařilo najít naše hlavní prodejní výhody a odlišit se od konkurence. Také mě zasvětila do principů fungování sítí FB a LinkedIn. Jarmilu rozhodně doporučuji pro spolupráci nebo pro marketingová školení. Umí vše velmi dobře vysvětlit.
Ing. Jiří Horák
Jarmila je skvělá profesionálka, na kterou se můžete spolehnout. Spolupráce s ní byla vždy přínosná bez ohledu na složitost projektu.
Kamila Bigaj-Rajchman
Jarmila je zkušená lektorka. Byla jsem nadšená, jak celému našemu týmu vše srozumitelně vysvětlila. Jarmilu všem moc doporučuji, i když bych ji nejraději měla u sebe v týmu.
Ing. Sundus Aliová
Děkuji za krásný nápad s  3denní výzvou vzájemného propojení a komentování příspěvků. Rozběhly se v ní desítky rozhovorů a mile mě překvapil vzrůst sledovanosti a dosahů. Byla to přínosná zkušenost.
Lenka PospíšilováPodnikatelka
Výzva byla skvělá! O LinkedIn jsem si myslela, že je jen pro firmy a zaměstnance, ale po výzvě vidím, že je i pro mě. Upravila jsem si motto a naučila se dávat ty správné příspěvky. Také mi přibylo kontaktů a hlavně komentářů. Vidím, že tato síť dává smysl. Určitě budu pokračovat.
Jana HeidenreichováOSVČ, mandaly, terapie, online kurzy

DOPORUČENÍ MÝCH KLIENTŮ

S Jarmilou spolupracuji od prosince 2024. Naučila mě nové “triky”, jak se pohybovat na LinkedIn. Ukázala a pomohla vytvořit nastroje, o kterých jsem dosud nevěděla. Díky spolupráci s ní naše firma získala nové klienty a řadu potenciálních klientů, se kterými dál pracujeme. Také se nám podařilo významně zvýšit viditelnost naší firmy a našeho nového projektu a edukovat veřejnost v oblasti firemní kultury. I mé Feel Good kolegyně se naučily pracovat s touto sítí. Jarmila ví, jak efektivně využívat nástroje LinkedIn a doporučuji ji pro spolupráci i pro školení a to nejen LinkedIn, ale i pro marketingové a produktové strategie.
Ing. Markéta ČernáCEO, Feel Good Company
Jarmila má cit dostat se rychle k jádru věci a dovést člověka k tomu, co je právě teď relevantní a důležité. Skvělé strategické myšleni profesionální přístup je to, co u ní oceňuji. S přehledem se orientuje v problematice marketingu, zejména se specializací na  Linkedin, a doporučuji ji všem, kdo mají zájem o pomoc profesionála, který umí skutečně pomoci.
Mgr. Martina CinkováMgr. Martina Cinková, mentorka a koučka pro ženy, facilitátorka mastermind kruhu, MBA
Prošla jsem u Jarmily mentoringovym kurzem Intensive - Rozjeďte své podnikání na LinkedIn. Jarmilu, její kurz i mentoring velmi doporučuji. Její odbornost a zkušenosti jsou zřejmé na první pohled, což potvrzuje i to, že všechny své rady sama uplatňuje ve své práci. Oceňuji její individuální přístup a upřímné zapojení do každého projektu. Dokáže vás podpořit, motivovat, a když je potřeba, i jemně popostrčit k akci. Díky ní získáte nejen směr, ale i odvahu vykročit. A první klienty, v mém případě do 2 měsíců od mého prvního publikování.
MUDr. Kateřina VoseckáKouč a mentor
Pokud přemýšlíte, jak oživit svůj LinkedIn profil a posunout svou prezentaci na novou úroveň, vřele doporučuji Jarmilu. Pomohla mi dát dohromady nejen profil samotný, ale i celkovou obsahovou strategii – od konkrétních příspěvků až po to, jak se lépe prezentovat v mém oboru fitness pro ženy. Díky jejím radám a důrazu na detaily, které bych sama přehlédla, se mi podařilo během prvního měsíce zvýšit dosah o 2000 %, zlepšit viditelnost, návštěvnost profilu i skóre SSI. Již během prvního měsíce jsem navázala zajímavé partnerství s jinou organizací a získala 2 leady (potenciální kontakty) do naší sítě klubových fitek pro ženy aurafit.cz. Jarmila má skvělý cit pro to, co na LinkedIn opravdu funguje! (květen 2025)
Barbora MakošováMajitelka fitness pro ženy
Byla jsem na LinkedIn, ale nevěděla jsem, jak ho používat. Mým hlavním cílem je příliv nových klientů. Potom, co jsem si prošla první moduly a začala praktikovat vše, co jsem se naučila, začalo víc lidí sledovat můj profil. A začaly chodit první dotazy na to, co nabízím. LinkedIn mi začal fungovat. Přínosný byl pro mě zejména modul Buduj svou síť, kde jsem pochopila, jak si vyhledávat ty správné kontakty a propojovat se s nimi. Také jsem si uvědomila, že tato síť je opravdu o něčem jiném než FB. Na LinkedIn mají lidé vizi, vědí, co chtějí. Je tu moje cílová skupina. LinkedIn je za mě ta správná síť pro budování byznysu.
Soňa HrstkováPodnikatelka v oblasti udržitelných projektů a investic
Jarmila mi pomohla nastavit marketingovou strategii a zorientovat se v marketingovém plánování. Díky ní se nám podařilo najít naše hlavní prodejní výhody a odlišit se od konkurence. Také mě zasvětila do principů fungování sítí FB a LinkedIn. Jarmilu rozhodně doporučuji pro spolupráci nebo pro marketingová školení. Umí vše velmi dobře vysvětlit.
Ing. Jiří Horák
Jarmila je skvělá profesionálka, na kterou se můžete spolehnout. Spolupráce s ní byla vždy přínosná bez ohledu na složitost projektu.
Kamila Bigaj-Rajchman
Jarmila je zkušená lektorka. Byla jsem nadšená, jak celému našemu týmu vše srozumitelně vysvětlila. Jarmilu všem moc doporučuji, i když bych ji nejraději měla u sebe v týmu.
Ing. Sundus Aliová
Děkuji za krásný nápad s  3denní výzvou vzájemného propojení a komentování příspěvků. Rozběhly se v ní desítky rozhovorů a milé mne překvapil vzrůst sledovanosti a dosahů. Byla to přínosná zkušenost.
Lenka PospíšilováPodnikatelka
Výzva byla skvělá! O LinkedIn jsem si myslela, že je jen pro firmy a zaměstnance, ale po výzvě vidím, že je i pro mě. Upravila jsem si motto a naučila se dávat ty správné příspěvky. Také mi přibylo kontaktů a hlavně komentářů. Vidím, že tato síť dává smysl. Určitě budu pokračovat.
Jana Heidenreichová OSVČ, mandaly, terapie, online kurzy

FIRMY, PRO KTERÉ JSEM DĚLALA MARKETING