Máte zájem o konzultaci k LinkedIn,

ke své značce,

marketingovým službám?

Vyberte si, co potřebujete ze 3 variant:

Vyberte si typ konzultace: 

  • Po objednání a zaplacení se vám ozvu a domluvíme si termín.
  • U konzultace zdarma je třeba pouze vyplnit a odeslat údaje, nebo rovnou rezervovat v Calendly
  • U dlouhodobější spolupráce naceňuji individuálně.

20 minutová konzultace zdarma

Rezervujte si termín:

https://calendly.com/vinduskova-jarmila/30min 

Úvodní "oťukávací schůzku"

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Chcete konzultovat 3 hodiny

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Chcete to pořádně rozjet

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

KDO JSEM?

Ing. Jarmila Vindušková

Víc než 20 let se pohybuji v oblasti marketingu, komunikace a obchodu. Na LINKEDIN působím již 15 let a vybudovala jsem si zde svoji osobní značku marketingové expertky v oblasti B2B (podnikatel prodává podnikateli/firmě). 

Poslední rok se věnuji intenzivně klientům - podnikatelům a B2B firmám, kterým pomáhám s budováním značky a byznysu na LinkedIn. A zároveň školím podnikatele formou on-line kurzů a konzultací.

Svým klientům též radím se strategiemi, plány a komunikací. Dokážu odhalit konkureční výhodu klientova produktu a tu pak dobře formulovat a postavit na tom jeho značku s dlouhodobým dopadem do jeho prodejů.

Věnuji se též FB reklamě a marketingovým a obchodním školením. LinkedIn je pro mě síť číslo jedna!

Ing. Jarmila Vindušková

Víc než 20 let se pohybuji v oblasti marketingu, komunikace a obchodu. Na LINKEDIN působím již 15 let a vybudovala jsem si zde svoji osobní značku marketingové expertky v oblasti B2B (podnikatel prodává podnikateli/firmě). 

Poslední rok se věnuji intenzivně klientům - podnikatelům a B2B firmám, kterým pomáhám s budováním značky a byznysu na LinkedIn. A zároveň školím podnikatele formou on-line kurzů a konzultací.

Svým klientům též radím se strategiemi, plány a komunikací. Dokážu odhalit konkureční výhodu klientova produktu a tu pak dobře formulovat a postavit na tom jeho značku s dlouhodobým dopadem do jeho prodejů.

Věnuji se též FB reklamě a marketingovým a obchodním školením. LinkedIn je pro mě síť číslo jedna!

KDO JSEM?

Ing. Jarmila Vindušková

Víc než 20 let se pohybuji v oblasti marketingu, komunikace a obchodu. Na LINKEDIN působím již 15 let a vybudovala jsem si zde svoji osobní značku marketingové expertky v oblasti B2B (podnikatel prodává podnikateli/firmě). 

Poslední rok se věnuji intenzivně klientům – podnikatelům a B2B firmám, kterým pomáhám s budováním značky a byznysu na LinkedIn. A zároveň školím podnikatele formou on-line kurzů a konzultací.

Svým klientům též radím se strategiemi, plány a komunikací. Dokážu odhalit konkureční výhodu klientova produktu a tu pak dobře formulovat a postavit na tom jeho značku s dlouhodobým dopadem do jeho prodejů.

Věnuji se též FB reklamě a marketingovým a obchodním školením. LinkedIn je pro mě síť číslo jedna!

DOPORUČENÍ MÝCH KLIENTŮ

S Jarmilou spolupracuji od prosince 2024. Naučila mě nové “triky”, jak se pohybovat na LinkedIn. Ukázala a pomohla vytvořit nastroje, o kterých jsem dosud nevěděla. Díky spolupráci s ní naše firma získala nové klienty a řadu potenciálních klientů, se kterými dál pracujeme. Také se nám podařilo významně zvýšit viditelnost naší firmy a našeho nového projektu a edukovat veřejnost v oblasti firemní kultury. I mé Feel Good kolegyně se naučily pracovat s touto sítí. Jarmila ví, jak efektivně využívat nástroje LinkedIn a doporučuji ji pro spolupráci i pro školení a to nejen LinkedIn, ale i pro marketingové a produktové strategie.
Ing. Markéta ČernáMajitelka Feel Good Company
Jarmila je skvělá profesionálka, na kterou se můžete spolehnout. Spolupráce s ní byla vždy přínosná bez ohledu na složitost projektu.
Kamila Bigaj-Rajchman
Jarmila mi pomohla nastavit marketingovou strategii a zorientovat se v marketingovém plánování. Díky ní se nám podařilo najít naše hlavní prodejní výhody a odlišit se od konkurence. Také mě zasvětila do principů fungování sítí FB a LinkedIn. Jarmilu rozhodně doporučuji pro spolupráci nebo pro marketingová školení. Umí vše velmi dobře vysvětlit.
Ing. Jiří Horák
Prošla jsem u Jarmily mentoringovym kurzem Intensive - Rozjeďte své podnikání na LinkedIn. Jarmilu, její kurz i mentoring velmi doporučuji. Její odbornost a zkušenosti jsou zřejmé na první pohled, což potvrzuje i to, že všechny své rady sama uplatňuje ve své práci. Oceňuji její individuální přístup a upřímné zapojení do každého projektu. Dokáže vás podpořit, motivovat, a když je potřeba, i jemně popostrčit k akci. Díky ní získáte nejen směr, ale i odvahu vykročit. A první klienty, v mém případě do 2 měsíců od mého prvního publikování.
MUDr. Kateřina VoseckáKouč a mentor
Pokud přemýšlíte, jak oživit svůj LinkedIn profil a posunout svou prezentaci na novou úroveň, vřele doporučuji Jarmilu. Pomohla mi dát dohromady nejen profil samotný, ale i celkovou obsahovou strategii – od konkrétních příspěvků až po to, jak se lépe prezentovat v mém oboru fitness pro ženy. Díky jejím radám a důrazu na detaily, které bych sama přehlédla, se mi podařilo během prvního měsíce zvýšit dosah o 2000 %, zlepšit viditelnost, návštěvnost profilu i skóre SSI. Již během prvního měsíce jsem navázala zajímavé partnerství s jinou organizací a získala 2 leady (potenciální kontakty) do naší sítě klubových fitek pro ženy aurafit.cz. Jarmila má skvělý cit pro to, co na LinkedIn opravdu funguje! (květen 2025)
Barbora MakošováMajitelka fitness pro ženy
Byla jsem na LinkedIn, ale nevěděla jsem, jak ho používat. Mým hlavním cílem je příliv nových klientů. Potom, co jsem si prošla první moduly a začala praktikovat vše, co jsem se naučila, začalo víc lidí sledovat můj profil. A začaly chodit první dotazy na to, co nabízím. LinkedIn mi začal fungovat. Přínosný byl pro mě zejména modul Buduj svou síť, kde jsem pochopila, jak si vyhledávat ty správné kontakty a propojovat se s nimi. Také jsem si uvědomila, že tato síť je opravdu o něčem jiném než FB. Na LinkedIn mají lidé vizi, vědí, co chtějí. Je tu moje cílová skupina. LinkedIn je za mě ta správná síť pro budování byznysu.
Soňa HrstkováPodnikatelka v oblasti udržitelných projektů a investic
Jarmila je zkušená lektorka. Byla jsem nadšená, jak celému našemu týmu vše srozumitelně vysvětlila. Jarmilu všem moc doporučuji, i když bych ji nejraději měla u sebe v týmu.
Ing. Sundus Aliová

DOPORUČENÍ MÝCH KLIENTŮ

S Jarmilou spolupracuji od prosince 2024. Naučila mě nové “triky”, jak se pohybovat na LinkedIn. Ukázala a pomohla vytvořit nastroje, o kterých jsem dosud nevěděla. Díky spolupráci s ní naše firma získala nové klienty a řadu potenciálních klientů, se kterými dál pracujeme. Také se nám podařilo významně zvýšit viditelnost naší firmy a našeho nového projektu a edukovat veřejnost v oblasti firemní kultury. I mé Feel Good kolegyně se naučily pracovat s touto sítí. Jarmila ví, jak efektivně využívat nástroje LinkedIn a doporučuji ji pro spolupráci i pro školení a to nejen LinkedIn, ale i pro marketingové a produktové strategie.
Ing. Markéta ČernáMajitelka Feel Good Company
Jarmila je skvělá profesionálka, na kterou se můžete spolehnout. Spolupráce s ní byla vždy přínosná bez ohledu na složitost projektu.
Kamila Bigaj-Rajchman
Jarmila mi pomohla nastavit marketingovou strategii a zorientovat se v marketingovém plánování. Díky ní se nám podařilo najít naše hlavní prodejní výhody a odlišit se od konkurence. Také mě zasvětila do principů fungování sítí FB a LinkedIn. Jarmilu rozhodně doporučuji pro spolupráci nebo pro marketingová školení. Umí vše velmi dobře vysvětlit.
Ing. Jiří Horák
Prošla jsem u Jarmily mentoringovym kurzem Intensive - Rozjeďte své podnikání na LinkedIn. Jarmilu, její kurz i mentoring velmi doporučuji. Její odbornost a zkušenosti jsou zřejmé na první pohled, což potvrzuje i to, že všechny své rady sama uplatňuje ve své práci. Oceňuji její individuální přístup a upřímné zapojení do každého projektu. Dokáže vás podpořit, motivovat, a když je potřeba, i jemně popostrčit k akci. Díky ní získáte nejen směr, ale i odvahu vykročit. A první klienty, v mém případě do 2 měsíců od mého prvního publikování.
MUDr. Kateřina VoseckáKouč a mentor
Pokud přemýšlíte, jak oživit svůj LinkedIn profil a posunout svou prezentaci na novou úroveň, vřele doporučuji Jarmilu. Pomohla mi dát dohromady nejen profil samotný, ale i celkovou obsahovou strategii – od konkrétních příspěvků až po to, jak se lépe prezentovat v mém oboru fitness pro ženy. Díky jejím radám a důrazu na detaily, které bych sama přehlédla, se mi podařilo během prvního měsíce zvýšit dosah o 2000 %, zlepšit viditelnost, návštěvnost profilu i skóre SSI. Již během prvního měsíce jsem navázala zajímavé partnerství s jinou organizací a získala 2 leady (potenciální kontakty) do naší sítě klubových fitek pro ženy aurafit.cz. Jarmila má skvělý cit pro to, co na LinkedIn opravdu funguje! (květen 2025)
Barbora MakošováMajitelka fitness pro ženy
Byla jsem na LinkedIn, ale nevěděla jsem, jak ho používat. Mým hlavním cílem je příliv nových klientů. Potom, co jsem si prošla první moduly a začala praktikovat vše, co jsem se naučila, začalo víc lidí sledovat můj profil. A začaly chodit první dotazy na to, co nabízím. LinkedIn mi začal fungovat. Přínosný byl pro mě zejména modul Buduj svou síť, kde jsem pochopila, jak si vyhledávat ty správné kontakty a propojovat se s nimi. Také jsem si uvědomila, že tato síť je opravdu o něčem jiném než FB. Na LinkedIn mají lidé vizi, vědí, co chtějí. Je tu moje cílová skupina. LinkedIn je za mě ta správná síť pro budování byznysu.
Soňa HrstkováPodnikatelka v oblasti udržitelných projektů a investic
Jarmila je zkušená lektorka. Byla jsem nadšená, jak celému našemu týmu vše srozumitelně vysvětlila. Jarmilu všem moc doporučuji, i když bych ji nejraději měla u sebe v týmu.
Ing. Sundus Aliová

FIRMY, PRO KTERÉ JSEM DĚLALA MARKETING

Firmy, pro které jsem dělala marketing

2) MARKETINGOVÁ STRATEGIE

Je součást celkové dlouhodobé strategie společnosti, která se soustředí na zákazníka, uspokojování jeho potřeb, požadavků, ale i očekávání. Naplňuje dlouhodobé obchodní cíle společnosti, soustředí se na vyzdvihnutí konkurečních výhod produktu. Využívá tzv. marketingového mixu (product, price, place, promotion, people, packaging, process). 

Staví se od základů, vychází z vize a mise společnosti, je součástí obchodní strategie, pracuje s 5P a třeba i obsahovou strategií. Navazuje na ni krátkodobější marketingový plán a rozpočet, navrhují se jednotlivé kanály pro uskutečnění marketingových cílů. Měří se kvantitativně (počty dodaných leadů), ale i kvalitativně - růst hodnoty značky.

V rámci MARKETINGOVÉ STRATEGIE A TAKTICKÝCH PLÁNŮ můžeme řešit:

  • Jak vypadá trh, kde se pohybuji, jaká je moje pozice na něm?
  • Kam se chci na tomto trhu posunout v budoucnu?
  • Kdo jsou moji zákazníci - moje cílová skupina? Jaké jsou její potřeby? Jak se chovají?
  • Jaké benefity nabízí moje značka, jak se odlišuje od jiných značek, proč zrovna moji značku cílová skupina koupí?
  • Jaký je marketingový rozpočet? V jakém poměru budu investovat do značky a v jakém do výkonu?
  • Jaké budu využívat marketingové kanály a jak tam budu alokovat rozpočet?
  • Kdo realizuje marketingový plán a jednotlivé úkoly?
  • Jak se bude měřit úspěšnost?

Reference:

  • Holcim a.s. - www.holcim.cz
  • Linet spol. s.r.o. - projekt Včasné mobilizace, videa
  • Jarmila Vindušková - web, FB

3) MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE

Jedná se o komunikační část prodejního procesu zaměřenou na propagaci vašich výrobků a služeb v online a offline prostoru.

  • Začínáte a chcete poradit, jak vůbec začít s prezentací vašeho projektu/služeb
  • Chcete udělat revizi vaší komunikace
  • Řešíte krizovou komunikaci a potřebujete vědět, jak na to? Chcete zavést systém krizové komunikace?
  • Nemáte čas zvládat veškerou komunikaci interně?
  • Chcete být více vidět nejen na LinkedIn?

Na základě vaší strategie a přiděleného rozpočtu navrhnu vhodné aktivity, jak oslovit vaše zákazníky.

NABÍZÍM:

  • Marketingové konzultace
  • Zpracování strategie marketingové komunikace
  • Realizace marketingové komunikace
  • Další dle dohody

Reference:

Holcim a.s., Linet spol. s.r.o., Jarmila Vindušková

3) ESG KOMUNIKACE

ESG zastřešuje oblasti environmentální, sociální a oblast etického řízení (Governance). Společnosti si sestavují svoje ESG strategie, implementují je a velmi důležité je dobře komunikovat externě i interně.

E (Environmental): Projekty a aktivity podporující dlouhodobou udržitelnost vašeho podnikání. Patří sem řešení zaměřená na ochranu životního prostředí a klimatu, šetření zdroji jako jsou pitná voda a energie, podpora biodiverzity, využívání alternativních způsobů dopravy, apod.

S (Social): Projekty a činnosti směřované k podpoře participujících/zainteresovaných stran, ať už jde o vaše zákazníky či komunitu, nebo i zaměstnance .
 
G (Governance): Jak ve vaší společnosti přistupujete vůči obchodním partnerům, zaměstnancům, dodavatelům z ohledem na etiku. Existuje kodex chování k těmto skupinám? Charitativní projekty potřebným, transparentní řízení společnosti, apod.

NABÍZÍM:

  • Zpracuji vám strategii ESG
  • Zkonzultují váš ESG projekt
  • Zorganizuji ESG projekt nebo akci
  • Připravím obsahovou strategii a texty - pro web, letáky, na sociální stíě, do tiskové zprávy

Reference:

  • Lafarge Cement, a.s.
  • Holcim Česko, a.s.

Ing. Jarmila Vindušková

Externí marketingový specialista a stratég