Máte zájem o konzultaci k LinkedIn,
ke své značce,
k marketingovým službám?
Vyberte si, co potřebujete ze 3 variant:
VARIANTA 1
VARIANTA 2
VARIANTA 3
Vyberte si typ konzultace:
- Po objednání a zaplacení se vám ozvu a domluvíme si termín.
- U konzultace zdarma je třeba pouze vyplnit a odeslat údaje, nebo rovnou rezervovat v Calendly
- U dlouhodobější spolupráce naceňuji individuálně.

20 minutová konzultace zdarma
Rezervujte si termín:
Úvodní "oťukávací schůzku"
Chcete konzultovat 3 hodiny
Chcete to pořádně rozjet
FIRMY, PRO KTERÉ JSEM DĚLALA MARKETING
2) MARKETINGOVÁ STRATEGIE
Je součást celkové dlouhodobé strategie společnosti, která se soustředí na zákazníka, uspokojování jeho potřeb, požadavků, ale i očekávání. Naplňuje dlouhodobé obchodní cíle společnosti, soustředí se na vyzdvihnutí konkurečních výhod produktu. Využívá tzv. marketingového mixu (product, price, place, promotion, people, packaging, process).
Staví se od základů, vychází z vize a mise společnosti, je součástí obchodní strategie, pracuje s 5P a třeba i obsahovou strategií. Navazuje na ni krátkodobější marketingový plán a rozpočet, navrhují se jednotlivé kanály pro uskutečnění marketingových cílů. Měří se kvantitativně (počty dodaných leadů), ale i kvalitativně - růst hodnoty značky.
V rámci MARKETINGOVÉ STRATEGIE A TAKTICKÝCH PLÁNŮ můžeme řešit:
- Jak vypadá trh, kde se pohybuji, jaká je moje pozice na něm?
- Kam se chci na tomto trhu posunout v budoucnu?
- Kdo jsou moji zákazníci - moje cílová skupina? Jaké jsou její potřeby? Jak se chovají?
- Jaké benefity nabízí moje značka, jak se odlišuje od jiných značek, proč zrovna moji značku cílová skupina koupí?
- Jaký je marketingový rozpočet? V jakém poměru budu investovat do značky a v jakém do výkonu?
- Jaké budu využívat marketingové kanály a jak tam budu alokovat rozpočet?
- Kdo realizuje marketingový plán a jednotlivé úkoly?
- Jak se bude měřit úspěšnost?
Reference:
- Holcim a.s. - www.holcim.cz
- Linet spol. s.r.o. - projekt Včasné mobilizace, videa
- Jarmila Vindušková - web, FB
3) MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
Jedná se o komunikační část prodejního procesu zaměřenou na propagaci vašich výrobků a služeb v online a offline prostoru.
- Začínáte a chcete poradit, jak vůbec začít s prezentací vašeho projektu/služeb
- Chcete udělat revizi vaší komunikace
- Řešíte krizovou komunikaci a potřebujete vědět, jak na to? Chcete zavést systém krizové komunikace?
- Nemáte čas zvládat veškerou komunikaci interně?
- Chcete být více vidět nejen na LinkedIn?
Na základě vaší strategie a přiděleného rozpočtu navrhnu vhodné aktivity, jak oslovit vaše zákazníky.
NABÍZÍM:
- Marketingové konzultace
- Zpracování strategie marketingové komunikace
- Realizace marketingové komunikace
- Další dle dohody
Reference:
Holcim a.s., Linet spol. s.r.o., Jarmila Vindušková














