Máte zájem o konzultaci k LinkedIn,
ke své značce,
k marketingovým službám?
Vyberte si, co potřebujete ze 2 variant:
VARIANTA 1
VARIANTA 2
Vyberte si typ konzultace:
- Po objednání a zaplacení se vám ozvu a domluvíme si termín.
- U konzultace zdarma je třeba pouze vyplnit a odeslat údaje.
Chcete úvodní "oťukávací schůzku", zda je kurz pro vás, nebo cokoli jiného
Chcete konzultovat hodinu
Chcete to pořádně rozjet

Chcete postavit značku, připravit marketingovou strategii a komunikaci?
Jsem externí marketingová specialistka.
VYTVOŘÍM / ZVIDITELNÍM VAŠI osobní nebo firemní ZNAČKU.
Přinesu jiný úhel pohledu na vaše podnikání.
Dokážu ODHALIT a zvýraznit UNIKÁTNÍ BENEFITY (USP) vaší značky/produktu a postavit na nich efektivní komunikaci a marketing.
Ta vás odliší od vaší konkurence a dokáže přinést vyšší obraty.
🔥Rozjedu vaše podnikání na LinkedIntm
Více o mé profesní historii a refereních najdete zde: https://www.linkedin.com/in/vinduskova
Doporučení mých klientů

Prošla jsem u Jarmily mentoringovym kurzem Intensive - Rozjeďte své podnikání na LinkedIn. Jarmilu, její kurz i mentoring velmi doporučuji. Její odbornost a zkušenosti jsou zřejmé na první pohled, což potvrzuje i to, že všechny své rady sama uplatňuje ve své práci. Oceňuji její individuální přístup a upřímné zapojení do každého projektu. Dokáže vás podpořit, motivovat, a když je potřeba, i jemně popostrčit k akci. Díky ní získáte nejen směr, ale i odvahu vykročit. A první klienty, v mém případě do 2 měsíců od mého prvního publikování.

Byla jsem na LinkedIn, ale nevěděla jsem, jak ho používat. Mým hlavním cílem je příliv nových klientů. Potom, co jsem si prošla první moduly a začala praktikovat vše, co jsem se naučila, začalo víc lidí sledovat můj profil. A začaly chodit první dotazy na to, co nabízím. LinkedIn mi začal fungovat. Přínosný byl pro mě zejména modul Buduj svou síť, kde jsem pochopila, jak si vyhledávat ty správné kontakty a propojovat se s nimi. Také jsem si uvědomila, že tato síť je opravdu o něčem jiném než FB. Na LinkedIn mají lidé vizi, vědí, co chtějí. Je tu moje cílová skupina. LinkedIn je za mě ta správná síť pro budování byznysu.

Jarmila mi pomohla nastavit marketingovou strategii a zorientovat se v marketingovém plánování. Díky ní se nám podařilo najít naše hlavní prodejní výhody a odlišit se od konkurence. Také mě zasvětila do principů fungování sítí FB a LinkedIn. Jarmilu rozhodně doporučuji pro spolupráci nebo pro marketingová školení. Umí vše velmi dobře vysvětlit.

Jarmila je skvělá profesionálka, na kterou se můžete spolehnout. Spolupráce s ní byla vždy přínosná bez ohledu na složitost projektu.
Jarmila je zkušená lektorka. Byla jsem nadšená, jak celému našemu týmu vše srozumitelně vysvětlila. Jarmilu všem moc doporučuji, i když bych ji nejraději měla u sebe v týmu.
Firmy, pro které jsem dělala marketing

2) MARKETINGOVÁ STRATEGIE
Je součást celkové dlouhodobé strategie společnosti, která se soustředí na zákazníka, uspokojování jeho potřeb, požadavků, ale i očekávání. Naplňuje dlouhodobé obchodní cíle společnosti, soustředí se na vyzdvihnutí konkurečních výhod produktu. Využívá tzv. marketingového mixu (product, price, place, promotion, people, packaging, process).
Staví se od základů, vychází z vize a mise společnosti, je součástí obchodní strategie, pracuje s 5P a třeba i obsahovou strategií. Navazuje na ni krátkodobější marketingový plán a rozpočet, navrhují se jednotlivé kanály pro uskutečnění marketingových cílů. Měří se kvantitativně (počty dodaných leadů), ale i kvalitativně - růst hodnoty značky.
V rámci MARKETINGOVÉ STRATEGIE A TAKTICKÝCH PLÁNŮ můžeme řešit:
- Jak vypadá trh, kde se pohybuji, jaká je moje pozice na něm?
- Kam se chci na tomto trhu posunout v budoucnu?
- Kdo jsou moji zákazníci - moje cílová skupina? Jaké jsou její potřeby? Jak se chovají?
- Jaké benefity nabízí moje značka, jak se odlišuje od jiných značek, proč zrovna moji značku cílová skupina koupí?
- Jaký je marketingový rozpočet? V jakém poměru budu investovat do značky a v jakém do výkonu?
- Jaké budu využívat marketingové kanály a jak tam budu alokovat rozpočet?
- Kdo realizuje marketingový plán a jednotlivé úkoly?
- Jak se bude měřit úspěšnost?
Reference:
- Holcim a.s. - www.holcim.cz
- Linet spol. s.r.o. - projekt Včasné mobilizace, videa
- Jarmila Vindušková - web, FB
3) MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
Jedná se o komunikační část prodejního procesu zaměřenou na propagaci vašich výrobků a služeb v online a offline prostoru.
- Začínáte a chcete poradit, jak vůbec začít s prezentací vašeho projektu/služeb
- Chcete udělat revizi vaší komunikace
- Řešíte krizovou komunikaci a potřebujete vědět, jak na to? Chcete zavést systém krizové komunikace?
- Nemáte čas zvládat veškerou komunikaci interně?
- Chcete být více vidět nejen na LinkedIn?
Na základě vaší strategie a přiděleného rozpočtu navrhnu vhodné aktivity, jak oslovit vaše zákazníky.
NABÍZÍM:
- Marketingové konzultace
- Zpracování strategie marketingové komunikace
- Realizace marketingové komunikace
- Další dle dohody
Reference:
Holcim a.s., Linet spol. s.r.o., Jarmila Vindušková
