Máte zájem o konzultaci k LinkedIn,

ke své značce,

marketingovým službám?

Vyberte si, co potřebujete ze 2 variant:

Vyberte si typ konzultace: 

  • Po objednání a zaplacení se vám ozvu a domluvíme si termín.
  • U konzultace zdarma je třeba pouze vyplnit a odeslat údaje.

Chcete úvodní "oťukávací schůzku", zda je kurz pro vás, nebo cokoli jiného

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Chcete konzultovat hodinu

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Chcete to pořádně rozjet

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Chcete postavit značku, připravit marketingovou strategii a komunikaci?

🪐 Jsem externí marketingová specialistka. 
🔥 VYTVOŘÍM / ZVIDITELNÍM VAŠI osobní nebo firemní ZNAČKU. 
🔥 Přinesu jiný úhel pohledu na vaše podnikání. 
🔥 Dokážu ODHALIT a zvýraznit UNIKÁTNÍ BENEFITY (USP) vaší značky/produktu a postavit na nich efektivní komunikaci a marketing.  🪐Ta vás odliší od vaší konkurence a dokáže přinést vyšší obraty.

🔥Rozjedu vaše podnikání na LinkedIntm

Více o mé profesní historii  a refereních najdete zde: https://www.linkedin.com/in/vinduskova

Doporučení mých klientů

Prošla jsem u Jarmily mentoringovym kurzem Intensive - Rozjeďte své podnikání na LinkedIn. Jarmilu, její kurz i mentoring velmi doporučuji. Její odbornost a zkušenosti jsou zřejmé na první pohled, což potvrzuje i to, že všechny své rady sama uplatňuje ve své práci. Oceňuji její individuální přístup a upřímné zapojení do každého projektu. Dokáže vás podpořit, motivovat, a když je potřeba, i jemně popostrčit k akci. Díky ní získáte nejen směr, ale i odvahu vykročit. A první klienty, v mém případě do 2 měsíců od mého prvního publikování.
MUDr. Kateřina VoseckáKouč a mentor
Byla jsem na LinkedIn, ale nevěděla jsem, jak ho používat. Mým hlavním cílem je příliv nových klientů. Potom, co jsem si prošla první moduly a začala praktikovat vše, co jsem se naučila, začalo víc lidí sledovat můj profil. A začaly chodit první dotazy na to, co nabízím. LinkedIn mi začal fungovat. Přínosný byl pro mě zejména modul Buduj svou síť, kde jsem pochopila, jak si vyhledávat ty správné kontakty a propojovat se s nimi. Také jsem si uvědomila, že tato síť je opravdu o něčem jiném než FB. Na LinkedIn mají lidé vizi, vědí, co chtějí. Je tu moje cílová skupina. LinkedIn je za mě ta správná síť pro budování byznysu.
Soňa HrstkováPodnikatelka v oblasti udržitelných projektů a investic
Jarmila mi pomohla nastavit marketingovou strategii a zorientovat se v marketingovém plánování. Díky ní se nám podařilo najít naše hlavní prodejní výhody a odlišit se od konkurence. Také mě zasvětila do principů fungování sítí FB a LinkedIn. Jarmilu rozhodně doporučuji pro spolupráci nebo pro marketingová školení. Umí vše velmi dobře vysvětlit.
Mgr. Jiří Horák
Jarmila je skvělá profesionálka, na kterou se můžete spolehnout. Spolupráce s ní byla vždy přínosná bez ohledu na složitost projektu.
Kamila Bigaj-Rajchman
Jarmila je zkušená lektorka. Byla jsem nadšená, jak celému našemu týmu vše srozumitelně vysvětlila. Jarmilu všem moc doporučuji, i když bych ji nejraději měla u sebe v týmu.
Ing. Sundus Aliová

Firmy, pro které jsem dělala marketing

2) MARKETINGOVÁ STRATEGIE

Je součást celkové dlouhodobé strategie společnosti, která se soustředí na zákazníka, uspokojování jeho potřeb, požadavků, ale i očekávání. Naplňuje dlouhodobé obchodní cíle společnosti, soustředí se na vyzdvihnutí konkurečních výhod produktu. Využívá tzv. marketingového mixu (product, price, place, promotion, people, packaging, process). 

Staví se od základů, vychází z vize a mise společnosti, je součástí obchodní strategie, pracuje s 5P a třeba i obsahovou strategií. Navazuje na ni krátkodobější marketingový plán a rozpočet, navrhují se jednotlivé kanály pro uskutečnění marketingových cílů. Měří se kvantitativně (počty dodaných leadů), ale i kvalitativně - růst hodnoty značky.

V rámci MARKETINGOVÉ STRATEGIE A TAKTICKÝCH PLÁNŮ můžeme řešit:

  • Jak vypadá trh, kde se pohybuji, jaká je moje pozice na něm?
  • Kam se chci na tomto trhu posunout v budoucnu?
  • Kdo jsou moji zákazníci - moje cílová skupina? Jaké jsou její potřeby? Jak se chovají?
  • Jaké benefity nabízí moje značka, jak se odlišuje od jiných značek, proč zrovna moji značku cílová skupina koupí?
  • Jaký je marketingový rozpočet? V jakém poměru budu investovat do značky a v jakém do výkonu?
  • Jaké budu využívat marketingové kanály a jak tam budu alokovat rozpočet?
  • Kdo realizuje marketingový plán a jednotlivé úkoly?
  • Jak se bude měřit úspěšnost?

Reference:

  • Holcim a.s. - www.holcim.cz
  • Linet spol. s.r.o. - projekt Včasné mobilizace, videa
  • Jarmila Vindušková - web, FB

3) MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE

Jedná se o komunikační část prodejního procesu zaměřenou na propagaci vašich výrobků a služeb v online a offline prostoru.

  • Začínáte a chcete poradit, jak vůbec začít s prezentací vašeho projektu/služeb
  • Chcete udělat revizi vaší komunikace
  • Řešíte krizovou komunikaci a potřebujete vědět, jak na to? Chcete zavést systém krizové komunikace?
  • Nemáte čas zvládat veškerou komunikaci interně?
  • Chcete být více vidět nejen na LinkedIn?

Na základě vaší strategie a přiděleného rozpočtu navrhnu vhodné aktivity, jak oslovit vaše zákazníky.

NABÍZÍM:

  • Marketingové konzultace
  • Zpracování strategie marketingové komunikace
  • Realizace marketingové komunikace
  • Další dle dohody

Reference:

Holcim a.s., Linet spol. s.r.o., Jarmila Vindušková

3) ESG KOMUNIKACE

ESG zastřešuje oblasti environmentální, sociální a oblast etického řízení (Governance). Společnosti si sestavují svoje ESG strategie, implementují je a velmi důležité je dobře komunikovat externě i interně.

E (Environmental): Projekty a aktivity podporující dlouhodobou udržitelnost vašeho podnikání. Patří sem řešení zaměřená na ochranu životního prostředí a klimatu, šetření zdroji jako jsou pitná voda a energie, podpora biodiverzity, využívání alternativních způsobů dopravy, apod.

S (Social): Projekty a činnosti směřované k podpoře participujících/zainteresovaných stran, ať už jde o vaše zákazníky či komunitu, nebo i zaměstnance .
 
G (Governance): Jak ve vaší společnosti přistupujete vůči obchodním partnerům, zaměstnancům, dodavatelům z ohledem na etiku. Existuje kodex chování k těmto skupinám? Charitativní projekty potřebným, transparentní řízení společnosti, apod.

NABÍZÍM:

  • Zpracuji vám strategii ESG
  • Zkonzultují váš ESG projekt
  • Zorganizuji ESG projekt nebo akci
  • Připravím obsahovou strategii a texty - pro web, letáky, na sociální stíě, do tiskové zprávy

Reference:

  • Lafarge Cement, a.s.
  • Holcim Česko, a.s.

Ing. Jarmila Vindušková

Externí marketingový specialista a stratég