Reference a Případové studie
Případová studie: 28 nových leadů a růst návštěvnosti webu z LinkedIn o stovky procent pro Feel Good Company
Klient
Feel Good Company – společnost zaměřená na rozvoj zdravé firemní kultury a wellbeing zaměstnanců.
Výzva
Společnost chtěla oslovit nové firmy a HR profesionály prostřednictvím LinkedIn a zároveň zvýšit viditelnost svých služeb, produktů a obsahu.
Hlavní cíle
- ✔️ získat nové relevantní kontakty z řad HR manažerů, ředitelů a firemních lídrů,
✔️ zvýšit povědomí o značce,
✔️ přivést více návštěvníků na web z organického LinkedIn,
✔️ otevřít cestu k dlouhodobým vztahům s potenciálními klienty.
Moje řešení
- ✔️ připravili jsme cílenou kampaň zaměřenou na rozhodovatele ve firmách,
✔️ vytvořila jsem atraktivní sdělení zdůrazňující praktickou hodnotu nabídky na LinkedIn,
✔️ využili jsme kombinaci kanálů (LinkedIn, profesní skupiny, e-mailing),
✔️ zrevidovala jsem část obsahu (vč. vstupní stránky) na webu tak, aby byl tvořen dlouhodobě konzistentní obsah a aby byla první stránka přinášela ✔️ maximum relevantních informací, což přirozeně zvyšovalo dosah a zájem o nabídku,
✔️ efektivně jsem využila možnosti bezplatné verze LinkedIn k dosažení maximálního zásahu.
Výsledky
66 nově registrovaných emailů,
z toho 28 nových leadů, kteří dosud nebyly v databázi,
většina registrovaných (85 %) pocházela přímo z cílové skupiny (HR, management),
posílení povědomí o značce Feel Good Company,
otevření nových obchodních příležitostí.
Růst návštěvnosti webu z LinkedIn (organic social)
Porovnání období leden–listopad 2024 vs. leden–listopad 2025:
+470 % nárůst počtu uživatelů ze sítí, převážně z LinkedIn,
+500 % nárůst počtu nových uživatelů ze sítí,
+335 % nárůst počtu událostí (interakcí) na webu na základě příchozích ze sítí.
Hodnota pro klienta
Kampaň potvrdila, že využití bezplatných nástrojů LinkedIn je efektivní cesta pro navazování kontaktů a budování důvěry.
Díky výraznému nárůstu uživatelů z LinkedIn získala Feel Good Company:
✔️ vyšší viditelnost svých služeb a produktů,
✔️ větší interakci s konkrétními produkty,
✔️ více příležitostí k navázání dialogu s potenciálními klienty,
✔️ růst povědomí a dlouhodobé budování značky.
Nešlo jen o počet nových leadů – důležitá byla jejich kvalita a relevance. Každý získaný kontakt má pro Feel Good Company vysoký potenciál, protože se jedná o rozhodovatele, kteří mohou ovlivnit firemní kulturu ve svých organizacích.
Feel Good Company má díky těmto výsledkům pevný základ pro další rozvoj, škálování obsahu i dlouhodobý růst byznysu.
Případová studie: 28 nových leadů z webinářů pro Feel Good Company
Klient
Feel Good Company – společnost zaměřená na rozvoj zdravé firemní kultury a wellbeing zaměstnanců.
Výzva
Feel Good Company chtěla oslovit nové firmy a HR profesionály prostřednictvím LinkedIn.
Hlavní cíle
získat nové relevantní kontakty z řad HR manažerů, ředitelů a firemních lídrů,
zvýšit povědomí o značce,
otevřít cestu k dlouhodobým vztahům s potenciálními klienty.
Moje řešení
připravili jsme cílenou kampaň zaměřenou na rozhodovatele ve firmách,
vytvořila jsem atraktivní sdělení zdůrazňující praktickou hodnotu webinářů,
využili jsme kombinaci kanálů (LinkedIn, profesní skupiny, e-mailing),
efektivně jsem využila možnosti bezplatné verze LinkedIn k dosažení maximálního zásahu.
Výsledky
66 nově registrovaných emailů,
z toho 28 nových leadů, kteří dosud nebyly v databázi,
většina registrovaných (85 %) pocházela přímo z cílové skupiny (HR, management),
posílení povědomí o značce Feel Good Company,
otevření nových obchodních příležitostí.
Hodnota pro klienta
Kampaň potvrdila, že využití bezplatných nástrojů LinkedIn je efektivní cesta pro navazování kontaktů a budování důvěry.
Nešlo jen o počet nových leadů – důležitá byla jejich kvalita a relevance. Každý získaný kontakt má pro Feel Good Company vysoký potenciál, protože se jedná o rozhodovatele, kteří mohou ovlivnit firemní kulturu ve svých organizacích.
Díky využití bezplatných nástrojů LinkedIn má FeelGood Company pevný základ pro budoucí spolupráce a dlouhodobý růst.














